Ressam, sanat eğitimcisi. 20 Mart 1975 yılında Diyarbakır’da doğdu. İlk
orta lise öğrenimini Diyarbakır'da tamamladı. 1996 yılında Dicle Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitimi bölümünden mezun olarak, Gaziantep Araban
ilçesi Akbudak İlköğretim Okuluna resim öğretmeni olarak atandı. Daha sonra
sırasıyla Gaziantep Mustafa Necati İlköğretim Okulu, Diyarbakır Melik Ahmet
lisesi, Diyarbakır Güler Şevki Özbek Lisesinde resim öğretmeni olarak çalıştı.
2004 yılında Milli Eğitim Bakanlığının açmış olduğu sınavla Diyarbakır Güzel
Sanatlar Lisesine atandı. 2009–2011 yılları arası Dicle Üniversitesi Güzel
Sanatlar Eğitimi Bölümünde “Güzel
Sanatlar ve Spor Liseleri Grafik Tasarım Derslerinde Dijital Ortam Kullanımına
İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri” adli tezi ile
master derecesini aldı. Ardından 2012
yılında Gazi Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi resim bölümü anasanat dalında
yeterlilik programına başladı. “Güncel
sanat pratiği olarak resim-fotoğraf ilişkisi” başlıklı tezi üzerinde
akademik çalışmalarına devam etmektedir.
Diyarbakır
Güzel Sanatlar Lisesi resim öğretmeni olarak görevine devam etmekte olan
sanatçı, yurtiçinde ve yurtdışında birçok sergi ve sanatsal etkinliklere
katılmış olup, 1. Uluslararası Eğitim
Araştırmaları Kongresi, Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Eğitimi Sempozyumu
vb. kongre ve sempozyumlarda çeşitli bildirilerle sunumlar yapmıştır. Sanatsal
çalışmalarını kendi atölyesinde sürdürmektedir. Çalışmalarında kent hayatı, kentin siyasal ve sosyal yapısının pentüre yansıması üzerine
araştırmalar yapmaktadır.
Ona göre çalışmalarında kullandığı görsel dil,
sanıldığının aksine gösterdiklerinden çok daha karışık bir şeydir. Anlam,
karşıtlık içinde başka bir anlama gönderme yapmaksızın duramaz, çünkü
göstergeler her zaman başka anlam bağlamlarından geçerler, başka anlamlara
gelirler. Bağlamdan bağlama değişen göstergeler sürekli değişen yeni bir
nitelik arz eder. İşte şehir hayatının dinamizmi de bu döngünün en belirgin
elemanlarını içinde taşır. “Yaşamsal güçlük, bozulma” negatif bir söylem
olmasına karşın postmodernist bakış açısıyla yeniden üretim pratiğini taşır.